Köper du in på att det är kunderna som bestämmer om ni ska lyckas eller inte? Bra, för så är det. Och en förutsättning för långsiktig, lönsam försäljning är ett starkt varumärke. Det betyder att ert varumärke är välkänt, kunderna vet vad ni kan och vad det står för och har positiva associationer kopplat till det.
Vi hjälper dig att formulera en varumärkesplattform, en strategi för hur och när ni ska vara relevanta och intressanta. Dessutom har vi verktyg så att det inte bara blir vackra ord i ett dokument, utan att det verkligen får fäste och gör nytta i hela organisationen. För när ni ska bygga en stark bild av er själva, då behöver alla vara med på tåget.
Äger ni och agerar utifrån fler varumärken, eller funderar på att göra det? Då kan vi hjälpa er att skapa en så kallad portföljstrategi. En sådan strategi tar upp hur era varumärken ska stötta och samverka med varandra. Ja, eller kanske det motsatta – vilka som absolut inte ska agera tillsammans för att undvika att konkurrera om samma värde.
Världen runt varumärken är större än så här. Fråga oss så berättar vi mer.